konshasu

Sunday, February 25, 2007

Composition #1

こんばんはみんださん。わたしはジェニーです。わたしはこのだいがくのあたらしいがくせいです。おせわになります。アメリカじんです。カリフォニヤからきました。わたしはこるんびあだいがくのよねんせいです。わたしのせんこうはアメリカです(politicsをとyouthをとおんがくをべんきょします)。おいいしすしときれいなくつとsouth americaとcapoeiraとにほんとすきやきsongがすきです。Graffiti Non-profitのしゃいんです。わたしはおもしろいです。どうぞよろしく。しつれいします。

3 Comments:

At 9:24 AM, Blogger mayura38 said...

こんにちわ、ジェニーさん。TAのしおりです:)

おいしいおすしときれいなくつ、わたしもすきです。I especially love high-heeled shoes :)

I've never tried capoeira yet. Since I'm doing Karate (Japanese martial arts) and hip-hop dance, I am interested in it. Do you do that? is it fun :o

 
At 3:47 PM, Blogger Julie said...

aww~~ thanks, darlin. you are such a sweetie! nihongo study buddies for life! when you get too stressed with thesis/post-grad plans, we'll head downtown to a delicious Japanese dessert bar or a beautiful Japanese tea house I know. Enjoy your haru yasumi!

 
At 10:38 AM, Blogger Satomi said...

ジェニーさん、こんにちは。
せいじと わかもの、おんがくを べんきょうしているのですね。
わたしも おすしが すきです。
ジェニーさんの ぶんを よんで、たべたくなりました。

 

Post a Comment

<< Home